Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące wielu różnych kwestii.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości e-mail. Chętnie pomożemy.

Telefon+48 32 428 70 19
E-maileshop@guehring.pl


Kontakt Konto klienta Produkty Dostawa Wyszukiwanie Zamówienia Bezpieczeństwo Interfejsy Informacja

Twój kontakt z firmą Gühring

Pytanie: Gdzie znajdę dane kontaktowe mojej osoby do kontaktu w firmie Gühring?

Odpowiedź: Na prawym brzegu okna Twojej przeglądarki zawsze znajduje się przycisk z symbolem „i”. Jeśli po zalogowaniu klikniesz ten przycisk, wyświetli się pole z danymi kontaktowymi Twojej osobistej osoby do kontaktu z naszej wewnętrznej i zewnętrznej służby sprzedaży.



Pytanie: Z kim mogę się skontaktować w razie problemów ze sklepem internetowym lub innych pytań?

Odpowiedź: Zarówno w sklepie internetowym, jak również na stronie www.guehring.com/pl w godzinach 8.00–16.00 w prawym dolnym rogu strony znajduje się przycisk czatu. Po kliknięciu tego przycisku wyświetli się okienko czatu, w którym możesz wybrać interesujący Cię dział: pomoc w obsłudze sklepu, wsparcie techniczne lub obsługę klienta. Następnie skontaktujesz się z pracownikiem, który udzieli Ci wsparcia.

ALTERNATYWNIE: Na prawym brzegu strony zawsze znajduje się przycisk z symbolem „i”. Kliknij ten przycisk, aby wyświetlić nasze dane kontaktowe:
W razie pytań związanych z naszym sklepem jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–16.00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy):

Telefon+48 32 428 70 00
E-maileshop@guehring.pl



Konto klienta

Pytanie: Jak mogę się zarejestrować?

Odpowiedź: Rejestracja jest możliwa pod poniższym linkiem: Przejdź do formularza rejestracji. Po wypełnieniu przynajmniej jednego obowiązkowego pola kliknij żółty przycisk „Utwórz konto”. W ten sposób staniesz się zarejestrowanym użytkownikiem.



Pytanie: Dlaczego moje konto użytkownika nie jest jeszcze aktywne?

Odpowiedź: Po dokonaniu przez Ciebie rejestracji musimy zweryfikować Twoje dane i powiązać użytkownika z naszym przedsiębiorstwem. Gdy tylko aktywujemy Twoje konto, powiadomimy Cię o tym w osobny wiadomości e-mail. Wówczas wszystkie korzyści, które oferuje sklep internetowy Gühring, staną się dla Ciebie dostępne.

Pytanie: Jak mogę się zalogować?

Odpowiedź: W oknie Twojej przeglądarki, w prawym górnym rogu znajduje się przycisk „Moje konto”. Gdy klikniesz żółty przycisk logowania, otworzy się strona, na której możesz się zalogować, podając swój adres e-mail i hasło. Możesz też kliknąć poniższy link: Przejdź do logowania. Jeśli nie wiesz, jak brzmi Twoje hasło, skorzystaj z funkcji „Nie pamiętam hasła”: Nie pamiętam hasła

Pytanie: Nie pamiętam hasła. Co robić?

Odpowiedź: Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować za pomocą funkcji „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wiadomość z linkiem, po kliknięciu którego możesz utworzyć nowe hasło. Pamiętaj o zasadach tworzenia bezpiecznego hasła.
Jeśli wiadomość nie dotarła, sprawdź w folderze SPAM.

Pytanie: Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia jako osoba prywatna?

Odpowiedź: Nasz sklep internetowy jest adresowany do przedsiębiorstw, osób prowadzących działalność gospodarczą i wykonujących wolne zawody oraz instytucji publicznych, lecz nie do konsumentów w rozumieniu § 13 niem. kodeksu cywilnego [BGB].

Pytanie: Z jakich funkcji będzie można korzystać po rejestracji?

Odpowiedź:

  • Otrzymasz swoje indywidualne warunki zakupów i ceny.
  • Będzie można zarządzać uprawnieniami przy pomocy ról użytkowników.
  • Otrzymasz informacje o dostępności narzędzi i stanie zapasów.
  • Będzie można ustanowić połączenie z Twoim systemem gospodarki towarowej przez interfejs OCI.
  • Uzyskasz dostęp do szczegółowej historii Twoich zamówień.
  • Będzie można pobierać parametry narzędzi i rysunki CAD (DXF, STP, XML).
  • Można zapisywać koszyki zakupów i listy zapamiętanych artykułów (przy pomocy szablonów koszyków).
  • Będzie można wyszukiwać produkty przy pomocy precyzyjnych kryteriów wyszukiwania i automatycznego uzupełniania haseł.
  • Będzie można tworzyć koszyki zakupów wspólnie ze współpracownikami oraz je przesyłać.
  • Będzie można używać własnych numerów artykułów w sklepie internetowym.


Pytanie: Jak zmienić mój adres do faktury?

Odpowiedź: Aby zmienić swój adres do faktury, skontaktuj się z pracownikiem wewnętrznej służby sprzedaży. W tym celu wyślij wiadomość e-mail do swojej osoby kontaktowej. Jak znaleźć dane swojej osoby kontaktowej, wyjaśniamy tutaj.


Wyświetlanie produktów i cen

Pytanie: Dlaczego nie widzę cen?

Odpowiedź: Zaloguj się, aby zobaczyć ceny. Przejdź do logowania



Pytanie: Jak mogę się dowiedzieć, czy narzędzie, którego potrzebuję, jest dostępne?

Odpowiedź: Jako zalogowany użytkownik przy każdym artykule lub w swoim koszyku przez całą dobę znajdziesz informację, czy wybrane narzędzie jest dostępne lub ile sztuk znajduje się w magazynie. Sklep internetowy wyświetla następujące statusy:

  • Dostępne
  • Dostępna ilość X (X = wyświetlana dostępna ilość towaru)
  • Przedłużony czas dostawy (ten komunikat wyświetla się, gdy stan zapasów = 0)


Pytanie: Gdzie znajdę informacje o narzędziach?

Odpowiedź: Kliknięcie wybranego narzędzia spowoduje wyświetlenie się strony z dodatkowymi szczegółami i informacjami o obszarach zastosowania narzędzia. Na piktogramach są wyjaśnione wszystkie najważniejsze cechy produktu. Podany kod ISO informuje o odpowiedniości narzędzia. Kliknij kod ISO, aby wyświetlić legendę dotyczącą odpowiedniości narzędzia.


Pytanie: Gdzie znajdę specyfikacje poszczególnych produktów?

Odpowiedź: Zalogowani użytkownicy mogą pobrać rysunki narzędzi i rysunki CAD. Znajdują się one na stronie szczegółowych informacji o artykule w zakładce „Do pobrania”. Parametry i rysunki narzędzi można pobrać w formatach: dxf, step, xml oraz png.

Zarządzanie użytkownikami

Pytanie: Czym jest „rola”?

Odpowiedź: Rola danego użytkownika określa zespół przysługujących mu uprawnień. Role można np. wykorzystać jako narzędzie do zarządzania pozwoleniami w związku z zakupami w sklepie internetowym.

Pytanie: Jak mogę utworzyć rolę?

Odpowiedź: Rolę może utworzyć administrator firmy. Należy przejść do sekcji: „Moje konto” > „Użytkownicy” > „Zarządzanie uprawnieniami i rolami”.


Dostępność i wysyłka

Pytanie: Czy mogę śledzić złożone zamówienie?

Odpowiedź: Przejdź do: Moje konto > Zamówienia > Szczegóły. Znajdziesz tam link, pod którym łatwo i wygodnie sprawdzisz status swojego zamówienia.

Pytanie: Czy mogę pobrać faktury lub dowody dostawy?

Odpowiedź: Przejdź do: Moje konto > Informacje o zleceniach > Faktury i dowody dostawy. Kliknij przycisk „PDF”, aby pobrać dokumenty w formacie PDF.


Wyszukiwanie i karty danych technicznych

Pytanie: Jaki jest najszybszy sposób, aby znaleźć potrzebne mi narzędzie?

Odpowiedź: Wyszukiwarka umożliwia bardzo szybkie znalezienie poszukiwanego artykułu w sklepie internetowym. Funkcja automatycznego uzupełniania sugeruje pasujące produkty już po wpisaniu części nazwy lub numeru artykułu. Wpisanie dokładnego numeru artykułu (np. 5510 5.000) oraz potwierdzenie przyciskiem Enter spowoduje przejście bezpośrednio na stronę ze szczegółowymi danymi artykułu. Po nadaniu własnych numerów artykułom dostępnym w naszym sklepie internetowym możesz wyszukiwać produkty także przy pomocy tych numerów. (Zobacz także odpowiedź na następne pytanie)

Pytanie: Czy mogę wprowadzić do sklepu własne numery artykułów?

Odpowiedź: Aby zapisać w systemie indywidualne numery artykułów, skontaktuj się z właściwym pracownikiem. Numerów tych będzie można używać do wyszukiwania i zamawiania artykułów w sklepie internetowym Gühring.


Zamówienia

Pytanie: Dlaczego nie mogę składać zamówień natychmiast po rejestracji w sklepie?

Odpowiedź: Odpowiedź na to pytanie jest zawarta w punkcie: „Dlaczego moje konto użytkownika nie jest jeszcze aktywne?”.



Pytanie: Czy istnieje funkcja szybkiego zamówienia?

Odpowiedź: Funkcję tę znajdziesz w sklepie internetowym po prawej stronie w zakładce „Moje konto”. Funkcja szybkiego zamówienia umożliwia uprawnionym użytkownikom szybkie i łatwe wybranie żądanych narzędzi i umieszczenie ich w koszyku. Automatyczne uzupełnianie pomoże Ci wprowadzić właściwe numery artykułów.



Pytanie: Czy mogę zmienić mój koszyk zakupów?

Odpowiedź: W widoku koszyka istnieje wiele możliwości edytowania koszyka:

  • Opróżnij koszyk: Wszystkie pozycje znajdujące się w koszyku zostaną usunięte.
  • Zapisz / Prześlij dalej: Funkcja ta umożliwia zapisanie koszyka lub przesłanie go innemu użytkownikowi.
  • Eksport koszyka (XML+ CSV): Funkcja umożliwiająca eksportowanie koszyka w formatach XML i CSV.
  • Eksport koszyka (PDF): „Funkcja zapamiętania”: Funkcja umożliwiająca eksportowanie koszyka w formacie PDF. Poszczególnym pozycjom zostaną nadane kody QR, które można wygodnie odczytać po zeskanowaniu smartfonem.


Pytanie: Czy mogę zapisać swój koszyk zakupów jako szablon?

Odpowiedź: Aby usprawnić proces zakupów, zarejestrowany użytkownik może tworzyć własne listy zapamiętanych i szablony koszyków.



Pytanie: Co mogę zrobić z szablonem koszyka?

Odpowiedź: Zawartość koszyka możesz zapisać w formie szablonu, aby w przyszłości umieścić ją w nowym koszyku. Utworzony koszyk możesz także przesłać mailem innym użytkownikom ze swojej firmy.



Pytanie: Jak mogę importować swój szablon koszyka zakupów?

Odpowiedź: Jeśli masz przygotowany szablon, po zalogowaniu do sklepu możesz go wczytać w następujący sposób: przejdź do koszyka, kliknij przycisk „Szybka edycja”, a następnie „Import koszyka”. Kliknij pozycję „Wybierz plik”, a następnie wybierz przygotowany plik szablonu. Teraz kliknij „Rozpocznij import”.



Pytanie: Jak mogę zapisać swój koszyk zakupów?

Odpowiedź: Aby zapisać koszyk, kliknij pozycję „Zapisz / Prześlij dalej” w koszyku. Możesz zapisać koszyk, aby później z niego korzystać lub utworzyć z niego szablon na potrzeby powtarzających się zamówień.



Pytanie: Czy mogę przesłać mój koszyk zakupów innej osobie?

Odpowiedź: Koszyk możesz przesłać każdemu użytkownikowi przypisanemu do tego samego konta klienta.




Pytanie: Gdzie znajdę zapisany koszyk zakupów?

Odpowiedź: Wszystkie zapisane koszyki znajdziesz w sekcji: „Moje konto > Funkcje zamawiania > Moje koszyki”.



Pytanie: W jaki sposób mogę napełnić koszyk jednym kliknięciem?

Odpowiedź: Możesz pobrać szablon importu koszyka zakupów z naszego sklepu internetowego. Kliknij: „Funkcje zamawiania > Import koszyka”. Tutaj możesz wygodnie wprowadzić do szablonu odpowiednie numery artykułów wraz z żądanymi ilościami, a następnie ponownie wczytać listę do sklepu. Wystarczy jedno kliknięcie, aby napełnić Twój koszyk. Wpisując numery artykułów, pamiętaj o prawidłowej pisowni: 5510 3.000 (-> konieczna jest kropka i trzy cyfry po kropce).




Bezpieczeństwo

Pytanie: Co mogę zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Odpowiedź: Na stronie „Nie pamiętam hasła” możesz zresetować swoje hasło. Więcej informacji znajdziesz pod linkiem: Funkcja resetowania hasła.

Pytanie: Gdzie znajdę politykę prywatności?

Odpowiedź: Polityka prywatności jest wyświetlana podczas rejestracji w sklepie. Aby rejestracja była możliwa, musisz potwierdzić zapoznanie się z polityką prywatności. Oprócz tego link do polityki prywatności znajdziesz na dole każdej strony. Wystarczy przewinąć do końca strony.


Interfejsy do systemów gospodarki towarowej

Pytanie: Jak utworzyć interfejs OCI?

Odpowiedź:

  • Zarejestruj się w sklepie internetowym Gühring: Przejdź do rejestracji
  • Po aktywacji konta użytkownika można przystąpić do tworzenia interfejsu: - zaloguj się w sklepie internetowym Gühring - wyświetl adres URL do automatycznego logowania OCI w sekcji: Moje konto > Funkcje zamawiania > Przesyłanie przez OCI (A = przykładowy adres URL: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/)
  • Zaakceptuj wyskakujące okienka w tym sklepie internetowym
  • Wyloguj się ze sklepu internetowego Gühring
  • W systemie ERP zapisz adres URL do automatycznego logowania (A) jako sklep OCI
  • Zdefiniuj adres URL webhooka w systemie ERP klienta; w momencie wyświetlenia sklepu internetowego musi on zostać przekazany jako parametr HTTP/GET ‚HOOK_URL‘ (wielkie litery mają znaczenie) Przykład: https://webshop.guehring.de/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/?HOOK_URL=https://erp. kunde.com/
    W przypadku systemu SAP adres HOOK_URL zwykle zostanie przekazany automatycznie po wywołaniu katalogu dostawcy.
  • W systemie ERP klienta wyświetl sklep OCI i napełnij koszyk zakupów
  • Aby przesłać koszyk do systemu ERP, otwórz widok koszyka, a następnie kliknij przycisk „Prześlij przez OCI”
  • Wyświetli się pytanie: „Czy chcesz usunąć koszyk?”. Jeśli odpowiesz twierdząco, koszyk zakupów zostanie usunięty ze sklepu internetowego Gühring.
  • Przyjęcie i dalsza edycja koszyka w systemie ERP.

Pozostałe informacje

Pytanie: Czy są dostępne katalogi interaktywne?

Odpowiedź: Aby przejść do katalogów interaktywnych, przewiń stronę naszego sklepu na sam dół i kliknij przycisk „Do pobrania”.

Pytanie: Czy mogę pobrać katalogi interaktywne na swój komputer?

Odpowiedź: Po zalogowaniu się w sklepie wszystkie aktualne katalogi znajdziesz pod: „Moje konto” > „Centrum pobierania” > „Przegląd”.

Pytanie: Gdzie znajdę swój numer klienta?

Odpowiedź: Po zalogowaniu się w sklepie swój numer klienta znajdziesz na małej rozwijanej liście w pozycji „Moje konto”.

Mój koszyk